• /
  • Бухгалтерський супровід

Бухгалтерський супровід

або бухгалтерський аутсорсинг – 

це передача функцій з бухгалтерського супроводу бізнесу професійної компанії в сфері бухгалтерської діяльності.

Коли зручно використовувати бухгалтерський супровід (бухгалтерський аутсорсинг).

  1. У Вас є бізнес, але обсяг бухгалтерської роботи і податкової звітності ще не такий значний, щоб наймати в штату бухгалтера.
  2. У Вас немає часу на пошук кваліфікованого бухгалтера і Ви хочете передати дані функції професійної компанії.
  3. Ваш бухгалтер не справляється з роботою через постійні змін в законодавстві і Ви хочете уникнути проблем з податковими органами.

Вартість бухгалтерського супроводу (бухгалтерського аутсорсингу).

  • Бухгалтерський супровід фізичних осіб – підприємців (ФОП) від 2500 грн.
  • Бухгалтерський супровід підприємств (ТОВ та ін.) від 3000 грн.

У кожному конкретному випадку вартість бухгалтерського супроводу розраховується індивідуально, в залежності від характеристик Вашого бізнесу (сфера діяльності, кількість операцій і звітів, число найманих працівників і т.д.).

Щоб дізнатися орієнтовну вартість Ви можете скористатися нашим калькулятором бухгалтерських послуг.

Чому бухгалтерський супровід від нашої компанії це вигідно.

1. Професійний сервіс.

У співробітників, які будуть обслуговувати Ваш бізнес, від 7 до 15 років професійного стажу. Ми дорожимо клієнтами, репутацією і постійно вдосконалюємось.

2. Комплексний підхід.

Наша компанія це не тільки бухгалтерський супровід. У нашому штаті є юристи і фахівці з кадрового діловодства, які спеціалізуються на супроводі бізнесу.

Бухгалтерія завжди пов’язана з супутніми питаннями діяльності підприємства (складанням договорів, оформленням кадрової документації, звільненням співробітників і т.д.). Якщо Ви клієнт нашої компанії, то надання таких послуг вже входить в нашу вартість (в рамках обумовлених договором).

3. Колективний розум.

Це величезна перевага бухгалтерського аутсорсингу. Багато кейсів, різноманітність ситуацій, з якими ми стикаємося в практичній роботі, дозволяють надавати найбільш професійний сервіс.

Ще переваги Нашого бухгалтерського сервісу.

  • Скорочення витрат.

Бухгалтерський супровід, в будь-якому випадку, вигідніше, ніж оплачувати штатного бухгалтера.

Це не тільки економія на зарплаті для співробітника. Це економія на створенні робочого місця. Недостатньо просто взяти на роботу людину, необхідно виділити приміщення, комп’ютер та оргтехніку, купити ліцензійний софт і т.д. Дані витрати можуть становити від 20000 до 30000 грн. в місяць.

Укладаючи договір на ведення бухгалтерського супроводу Ви скорочуєте ці витрати в 5 – 10 разів.

Більш того, якщо кількість Ваших бухгалтерських операцій мене 30 в місяць, Вам просто не потрібен бухгалтер, тому що близько 80% робочого часу він буде вільний.

  • Мінімізація ризиків.

За порушення податкового законодавства встановлені значні штрафи. Нами організовується податковий облік з точним дотриманням законодавства, тому що це наш професійний працю.

Чи зможе це зробити Ваш штатний бухгалтер? Чи знає він судову практику так, як наші юристи? Регулярно він підвищує кваліфікацію? Має значний досвід? Запитайте його про це.

  • Постійний зв’язок.

Консультування з усіх питань бухгалтерського супроводу.

За Вашим підприємством закріплюється керівний бухгалтер, який координує роботу інших співробітників (юристів, кадровиків). Ви маєте можливість постійного зв’язку з усіх питань. 7 днів на тиждень. 24 години на добу.

Які послуги з бухгалтерського супроводу ми надаємо.

  • ведення та відновлення бухгалтерського обліку (всієї первинної документації
  • консультування з питання вибору системи оподаткування
  • податкова оптимізація (податкове консультування)
  • розрахунок податків і зборів
  • податкова звітність (підготовка і здача за всіма видами податків)
  • бухгалтерське забезпечення всіх операцій (виставлення рахунків, звірок по банку і т.д.)
  • нарахування зарплати (облік робочого часу)

Модель надання послуг бухгалтерського супроводу.

  1. Консультація. Будь-яким зручним для Вас способом. Це не оплачується.
  2. Зустріч, переговори, аналіз Вашої діяльності. Результат: розуміння обсягу бухгалтерського супроводу.
  3. Укладення договору на бухгалтерський супровід. (Ми надаємо послуги тільки офіційно)
  4. Бухгалтерський супровід. Ведення всієї первинної документації, здача звітів, податкове планування і т.д.
  5. Обмін документами. У процесі роботи ми шукаємо найзручнішу форму обміну документами для клієнта. Можливе використання нашого кур’єра.

Питання – відповідь.

Проживаю і зареєстрований не в Києві. Ви можете зареєструвати ТОВ в Києві і організувати його бухгалтерський супровід (до 30 операцій в місяць)?

Так. Це можливо. Для створення ТОВ не має значення місце Вашої реєстрації. Бухгалтерське обслуговування може проводиться віддалено.

 

Є питання? Будь ласка, заповніть форму нижче і Ви отримаєте повну відповідь протягом 30 хвилин.

У Вас з'явилися запитання?

Давайте обговоримо. Обдумаємо. Зробимо!