• /
  • Блoг
  • /
  • Кавові податки або як правильно відкрити кав’ярню!

31.10.2017 11:27

0

Кавові податки або як правильно відкрити кав’ярню!

Отже, Ви відкриваєте власний бізнес і вирішили, що це буде кав’ярня.

Чудово! Ось Вам кілька корисних порад, як це краще зробити.

Як правильно вибрати організаційно правовою форму.

Для початку нам необхідно визначитися з організаційно-правовою формою ведення бізнесу. Найбільш придатними варіантами для Вас будуть: товариство з обмеженою відповідальністю (далі – ТОВ) та фізична особа-підприємець (дале – ФОП).

Далі – найважливіший питання на етапі створення? Безумовно – це вибір форми оподаткування. Помилка варто переплати серйозної суми в бюджет.

Загальна система оподаткування.

Для ТОВ та ФОП на цій системі відмінностей не існує. В обох випадках сплачується податок який становить 18% від прибутку (чистого доходу). Простими словами: дохід – витрата = прибуток (чистий дохід). Від прибутку 18% віддаємо державі. Як зробити так, щоб державі багато не віддавати – зверніться до професіоналів.

Спрощена система оподаткування.

Це дозволить Вам на початку свого бізнес-шляху істотно заощадити на сплаті податків! ФОП може знаходиться як на другий, так і на тертя групі єдиного податку (відрізняючи – далі в таблиці), ТОВ – виключно на третій. При спрощеній системі платіж до бюджету буде від 1344 грн. (2 група єдиного податку в 2017 році).

Таблиця “Ставки єдиного податку при організації кав’ярні. Сплата єдиного податку (ЄП) 2 і 3 групи”

 
Група Умови Обмеження Ставка єдиного податку в 2017 році Ставка ЕСВ в 2017 році
2 група ЄП

Тільки СПД

а) не більше 10 працівників;

б) виручка не перевищує · 1,5 млн грн./ рік

Возможность продавать товары и оказывать услуги только:

Можливість продавати товари і надавати послуги тільки:

Ф.л. кінцевим споживачам;

ФОП;

Ю.Л. платникам єдиного податку.

640

грн/місяць

704

грн/місяць

3 група ЄП

СПД и ООО

а) використовують найманих працівників, без обмежень;

б) виручка не перевищує -5 млн грн. / рік

нет 1. Варіант (якщо Ви не є платником ПДВ)

5% від доходу

2. Варіант (якщо ви платник НДАС)

3% від доходу + ПДВ (20%)

704

грн/месяц

 

Витрати на реєстрацію. Для створення ТОВ Вам знадобиться допомога юристів, які розроблять статут та інші документи для реєстрації. В середньому ця послуга в Києві коштує від 1500 до 3000 грн. Для оформлення ФОП Ви самі можете заповнити реєстраційну картку і здати її держреєстратору.

Як правильно побудувати трудові відносини при організації кав’ярні.

Можна вибрати декілька варіантів.

На підставі трудового договору

Переваги: ​​немає занепокоєнь через перевірки.

недоліки:

  • навіть встановивши мінімальну зарплату, Ви заплатите в бюджет 1600 грн. в місяць за кожного співробітника. Так, з кожного отриманого доходу співробітником (заробітної плати, премій, надбавок, заохочень) доведеться заплатити:

-18% податок з доходів фізичних осіб.

-1,5% військовий збір 1,5%

-22% єдиний соціальний внесок (але не менше 704, 00 грн).

  • потрібно вести кадрову документацію

Цивільно-правові відносини (цивільно-правовий договір)

Тут вибір залишається за Вами, але ми розповімо, які обов’язкові платежі Вас чекають в кожному конкретному випадку. Оформлення співробітника як ФОП і укладення з ним договору про спільну діяльність або іншого договору.

Переваги:

  • немає занепокоєнь через перевірки;
  • податок в бюджет можна сплачувати на рівні 1400 грн .;
  • не вимагається ведення кадрової документації;

Недоліки: серйозні негативні моменти відсутні.

Неоформлення трудових відносин.

переваги:

  • відсутність платежів до бюджету;
  • не вимагається ведення кадрової документації;

недоліки:

можливість перевірок контролюючих органів. Наприклад, штраф за кожного неоформленого працівника 43,5 тис. грн.

Коли потрібен касовий апарат.

Також нагадуємо Вам, що в разі досягнення обороту продажів у ФОП позначки 1,000,000 грн, виникає необхідність встановлення касового обладнання, але це не позбавляє Вас можливості і далі здійснювати діяльність на єдиному податку: при цьому необхідно своєчасно сплачувати податкові платежі, тому що в разі виникнення заборгованості фіскальна служба має підставу для переведення Вашого бізнесу на загальну систему оподаткування.

Дозволи СЕС (санітарно-епідеміологічної служби) і Пожежної служби.

Так, за певних умов вони потрібні. Вартість оформлення цих дозволів в Києві коливається від 5000 до 10000 за кожне. Але! Зараз діє мораторій на проведення перевірок бізнесам. Перевіряти наявність цих дозволів у Вас ніхто не має право. Звичайно, це важливі речі, їх потрібно дотримуватися, і ми не закликаємо ухилятися від цього. Але з метою оптимізації бізнес процесів все це можна зробити після старту роботи.

Якщо у Вас залишилися питання, зв’яжіться з нами для безкоштовної консультації.

 

 

Tweet