• /
  • Блoг
  • /
  • Кавові податки або як правильно відкрити кав’ярню!

24.07.2019 16:23

0

Кавові податки або як правильно відкрити кав’ярню!

Отже, Ви відкриваєте власний бізнес і вирішили, що це буде кав’ярня.
Відмінно! Ось Вам кілька корисних порад, як правильно відкрити кав’ярню.

Як правильно вибрати організаційно правовою форму.

Для початку нам необхідно визначитися з організаційно-правовою формою ведення бізнесу. Найбільш придатними варіантами для Вас будуть: товариство з обмеженою відповідальністю (далі – ТОВ) та фізична особа-підприємець (дале – ФОП).

Далі – найважливіше питання на етапі створення! Перш, ніж відкрити кав’ярню, потрібно вибрати форму оподаткування. Помилка буде коштувати Вам переплатами серйозних сум до бюджету.

Загальна система оподаткування.

Для ТОВ та ФОП на цій системі відмінностей не існує. В обох випадках сплачується податок який становить 18% від прибутку (чистого доходу). Простими словами: дохід – витрата = прибуток (чистий дохід). Від прибутку 18% віддаємо державі. Як зробити так, щоб державі багато не віддавати – зверніться до професіоналів.

Спрощена система оподаткування.

Це дозволить Вам на початку свого бізнес-шляху істотно заощадити на сплаті податків! ФОП може знаходиться як на другий, так і на тертя групі єдиного податку (відрізняючи – далі в таблиці), ТОВ – виключно на третій. При спрощеній системі платіж до бюджету буде від 1344 грн. (2 група єдиного податку в 2017 році).

Таблиця “Ставки єдиного податку при організації кав’ярні. Сплата єдиного податку (ЄП) 2 і 3 групи ”

Група Умови Обмеження Ставка єдиного податку в 2017 році Ставка ЄСВ у 2017 році
2 група ЄП
тільки СПД

а) не більше ніж 10 працівників;
б) виручка не перевищує · 1,5 млн грн. / рік

Можливість продавати товари і надавати послуги тільки:
Ф.л. кінцевим споживачам;

ФОП;

Ю.Л. платникам єдиного податку.

640
грн / місяць

704
грн / місяць

3 група ЄП
СПД і ТОВ

а) використовують найманих працівників, без обмежень;
б) виручка не перевищує -5 млн грн. / рік

немає 1. Варіант (якщо Ви не є платником ПДВ)
5% від доходу

2. Варіант (якщо ви платник ПДВ)

3% від доходу + ПДВ (20%)

704
грн / місяць

 

Витрати на реєстрацію. Для створення ТОВ Вам знадобиться допомога юристів, які розроблять статут та інші документи для реєстрації. В середньому ця послуга в Києві коштує від 1500 до 3000 грн. Для оформлення ФОП Ви самі можете заповнити реєстраційну картку і здати її держреєстратору.

Як відкрити кав’ярню і правильно побудувати трудові відносини при цьому.
Можна вибрати кілька варіантів:

На підставі трудового договору

Переваги: ​​немає занепокоєнь через перевірки.

недоліки:

навіть встановивши мінімальну зарплату, Ви заплатите в бюджет 1600 грн. в місяць за кожного співробітника. Так, з кожного отриманого доходу співробітником (заробітної плати, премій, надбавок, заохочень) доведеться заплатити:
-18% податок з доходів фізичних осіб.

-1,5% військовий збір 1,5%

-22% єдиний соціальний внесок (але не менше 704, 00 грн).

потрібно вести кадрову документацію
Цивільно-правові відносини (цивільно-правовий договір)

Тут вибір залишається за Вами, але ми розповімо, які обов’язкові платежі Вас чекають в кожному конкретному випадку. Оформлення співробітника як ФОП і укладення з ним договору про спільну діяльність або іншого договору.

переваги:

немає занепокоєнь через перевірки;

податок в бюджет можна сплачувати на рівні 1400 грн .;

не вимагається ведення кадрової документації;
Недоліки: серйозні негативні моменти відсутні.

Неоформлення трудових відносин.

переваги:

відсутність платежів до бюджету;
не вимагається ведення кадрової документації;
недоліки:

можливість перевірок контролюючих органів. Наприклад, штраф за кожного неоформленого працівника 43,5 тис. Грн.
Коли потрібен касовий апарат при відкритті кав’ярні.
У разі досягнення обороту продажів у ФОП позначки 1,000,000 грн, виникає необхідність встановлення касового обладнання, але це не позбавляє Вас можливості і далі здійснювати діяльність на єдиному податку: при цьому необхідно своєчасно сплачувати податкові платежі, тому що в разі виникнення заборгованості фіскальна служба має підставу для переведення Вашого бізнесу на загальну систему оподаткування.

Дозволи СЕС (санітарно-епідеміологічної служби) і ГСЧС (Державна служба України з надзвичайних сітуаційям)

Так, за певних умов вони потрібні. Вартість оформлення цих дозволів в Києві коливається від 5000 до 10000 за кожне. Але! Зараз діє мораторій на проведення перевірок бізнесу. Перевіряти наявність цих дозволів у Вас ніхто не має право. Звичайно, це важливі речі, їх потрібно дотримуватися, і ми не закликаємо ухилятися від цього. Але з метою оптимізації бізнес процесів все це можна зробити після старту роботи.

Якщо у Вас залишилися питання, зв’яжіться з нами для безкоштовної консультації.

Теги:
Tweet