• / Новини /
  • Війна брендів: чому Kering і Alibaba виявилися заодно

31.08.2017 10:21

0

Війна брендів: чому Kering і Alibaba виявилися заодно

Стало відомо, що французький виробник предметів розкоші Kering співпрацюватиме з Alibaba для боротьби проти піратської продукції. Ідея їх договору полягає в захисті інтелектуальної власності.

Багато хто знаходить такий союз трохи дивним, враховуючи їхні стосунки. Нагадаємо, що ще два роки тому Kering подали позов на ту ж саму Alibaba Group. Конфлікт розгорівся на те, що торговельна площадка Alibaba звинувачувалася в підтримці торгівлі контрафактом, використовуючи назви брендів Gucci, New Balance та інших. Порушники закону про інтелектуальну власність реєстрували товарні знаки, схожі на всесвітньо відомі (наприклад, Ducci).

Тепер позов 2015 року відкликаний і холдинги «б’ються» на одному боці.

Партнери домовилися, що будуть використовувати технологію Alibaba, щоб знайти порушників.

Новостворена спільна робоча група стежить за тим, щоб на сайті китайської компанії не продавалася контрафактна продукція Kering. Інформація про порушення буде передаватися правоохоронним органам.

Якщо хочете захистити свої авторські права, Вам допоможе реєстрація товарних знаків, в якій мають великий досвід фахівці нашої компанії.

Tweet