Податок при продажу та купівлі квартири (будинку, дачі)

Відразу відзначимо, що правила оподаткування операцій з продажу квартири, житлового будинку, кімнати, дачі (все це – нерухомість) не відрізняються. Все нижче описане в даній статті рівнозначно відноситься до будь-якого з цих об’єктів.

Какай податок на продаж нерухомості встановлений в Україні для продавця в 2020 році?

Величина податків з продажу квартири залежить від двох чинників. Перший – давність володіння житлом, другий – кількість продажів нерухомості протягом року.

Якщо Ви володієте квартирою менше 3 років, то при продажу Ви заплатите податок на дохід – 5% від ціни за договором (але не нижче оцінки) і 1,5% військового збору.

Якщо Ви володієте квартирою більше 3 років, але це вже Ваша друга продаж протягом року, Ви також заплатите в бюджет 5% і 1,5% вищевказаних податків.

В даному випадку рік – це не 365 днів, а з 01 січня до 31 грудня. Якщо Ви продали першу квартиру в грудні, а наступну в січні, то це вже не другий продаж. Вона вважається першою.

Якщо Ви володієте квартирою більше 3 років і це Ваша перша продаж протягом року – податки не сплачуються.

Який податок при покупці квартири в Україні для покупця в 2020 році?

Покупець платить 1% від суми продажу в пенсійний фонд.

Врахуйте, що на цьому податок Ви можете заощадити. Правда, ріелтори і нотаріуси Вам про це не розкажуть, вони не фахівці з податків на надвіжімость. Від цього податку звільняються люди, які вперше купують нерухомість або стоять на черзі на поліпшення житлових умов.

Скільки коштує оформлення квартири при покупці в Україні?

Ціна оформлення складається з 3-х платежів.

Плата за оцінку. В середньому вартість оцінки – від 250 до 500 грн. Якщо Ви хочете щоб оцінка відповідала Вашим побажанням, то, як правило, необхідно цю суму подвоїти.
Оплата 1% держмита (так це прийнято називати). Хоча, відкриємо Вам таємницю, цю суму Ви платите нотаріуса. Спеціальним декретом «Про держмито» встановлено, що послуги нотаріуса за оформлення угоди з нерухомістю оплачуються в розмірі 1% від суми договору. Звідси назва – «держмито».
Оплата послуг нотаріуса за реєстрацію права власності та складання договору. У Києві це від 1000 до 7000 грн.

Слід зазначити, що закон не встановлює того, хто повинен нести тягар цих витрат. Це визначається сторонами за домовленістю.

Більш того, на практиці, всі витрати, пов’язані з оформлення купівлі-продажу квартири, за взаємною згодою між учасниками угоди, можуть бути покладені на одну із сторін. В такому випадку продавець озвучує суму, яку він хоче отримати «на руки», всі супутні витрати несе покупець. Але це більше про «правила» ринку нерухомості Києва, ніж про право.

Послуги нашої компанії.

На ринку нерухомості дуже багато шахрайства. Чорні ріелтори, нечисті «на руку» нотаріуси можуть створити Вам безліч проблем. При продажу нерухомості Вам краще звернутися до досвідчених юристів за супроводом цього процесу.

Що ми робимо?

Організовуємо і контролюємо процес укладання угоди від підготовки документів до реєстрації придбаної нерухомості.

Це полягає в наступному:

Перевіряємо об’єкт нерухомості;
Перевіряємо продавця;
Консультуємо з питань оподаткування;
Готуємо оцінку (робить наш фахівець – партнер);
Готуємо весь пакет документів;
Знімаємо з реєстрації прописаних осіб;
Оформляємо угоду в нотаріуса, який співпрацює з нашою компанією (Ви завжди можете запропонувати свого);
Забезпечуємо Вашу фізичний захист шляхом залучення сертифікованої охоронної компанії;
Забезпечуємо Вас засобами перевірки автентичності купюр.
Готуємо всю необхідну звітність в державні органи.
Вартість нашого супроводу – 10000 грн. (Послуги нотаріуса оплачуються окремо).

З усіх питань Ви можете зв’язатися з нами, будь-яким зручним для Вас способом, а також відвідати наш офіс.


Ви також можете ознайомитись з іншими нашими статтями:

§ Як перевірити земельну ділянку перед покупкою. Поради адвокатів.


 

У Вас з'явилися запитання?

Давайте обговоримо. Обдумаємо. Зробимо!